Worksafe Gorinchem

Nodig uw relaties gemakkelijk online uit!

Wat leuk dat u deelneemt aan de vakbeurs Worksafe Gorinchem. Wij hebben het uitnodigingsproces voor u extra gemakkelijk gemaakt. Hiermee maken wij uw deelname “Easy”. U wilt natuurlijk uw relaties op de hoogte brengen van uw deelname. Wij bieden een aantal handvatten om uw deelname aan de beurs succesvol te maken. We bieden vier tools die u daarbij kunnen helpen: My Easyfairs, uitnodigen van uw relaties via email en website, social media inzetten en Visit Connect & Smart Badge. Naast de online mogelijkheden, bieden wij ook een offline uitnodigingsservice, als u hier gebruik van wil maken.

 

Gebruik My Easyfairs

In My Easyfairs kun je al je informatie invullen. Vul hier uw bedrijfsinformatie, producten, nieuws, vacatures en innovaties in. Deze informatie wordt dan zichtbaar bij ons op de beurswebsite.

Daarnaast kunt u via My Easyfairs ook uw relaties uitnodigen via een persoonlijke uitnodigingslink. Wanneer uw relaties aanwezig zijn, kunt u ook veel kwalitatieve gesprekken voeren. Zo kunt u de vakbeurs gebruiken om te netwerken, relaties te onderhouden en nieuwe relaties te ontmoeten.

Uitnodigen via e-mail en website

Een belangrijke tool is uw e-mailbestand met relaties. Als u deelneemt aan de vakbeurs, wilt u uiteraard dat uw relaties ook komen. Hoe mooi is het dat u uw relaties kunt uitnodigen via de e-mail? Neem uw deelname mee via uw nieuwsbrief. Gebruik hierbij ook uw uitnodigingslink uit My Easyfairs om er zeker van te zijn dat men zich registreert via uw uitnodiging.

Uw bedrijfswebsite is een goede plek om uw deelname bekend te maken. Bij de website werkt het eigenlijk hetzelfde als bij de e-mail. U kunt uw websitebezoekers op de hoogte stellen van uw deelname, hier kan de persoonlijke uitnodigingslink aan toegevoegd worden.

Social media

Speciaal voor u hebben wij een tool ontwikkeld om uw beursdeelname te delen via verschillende social media kanalen. Zo kunt u uw deelname gemakkelijk delen met uw relaties. U hoeft niet na te denken over het beeldmateriaal, want dit wordt automatisch ingeladen door ons met uw naam en logo erbij.

Ook via Whatsapp kunt u uw vaste relaties op de hoogte brengen van uw deelname. 

*De link voor deze tool heeft u via de e-mail ontvangen. Mocht u deze link opnieuw willen ontvangen? Mail naar jessica.stam@easyfairs.com

Visit Connect & Smart Badge

Wij hebben voor tijdens beurs een mooie tool die u kunt gebruiken: Visit Connect. Visit Connect is te gebruiken door de standbemanning. Wanneer zij een goed gesprek met een (potentiële) klant hebben gehad kunnen zij de Smart Badge van de klant scannen met Visit Connect en daarmee de gegevens van de potentiële klant verzamelen. Na de beurs kan deze (potentiële) lead weer opgevolgd worden.

Tijdens de beurs werkt Easyfairs ook met de Smart Badge. Iedere bezoeker krijgt een Smart Badge. Met de Smart Badge kunnen zij uw Smart Badge Reader scannen bij uw stand om meer informatie te ontvangen over uw bedrijf. Alle gegevens van uw bedrijf kunt u invullen in My Easyfairs. Andersom kunt u de gegevens van de bezoeker ontvangen (dit is alleen mogelijk vanaf het GoLeads pakket, bekijk hier de EasyGO pakketten). Upgraden van het EasyGo pakket is nog mogelijk, neem hiervoor contact op het  ilse.vanderham@easyfairs.com

De 4 voordelen van online uw beursdeelname promoten

Persoonlijk

U kunt op deze manier zelf bepalen hoe u uw relaties benaderd om naar uw stand op de beurs te komen.

Save the date

Door online uw deelname te promoten, zullen uw relaties tijd inplannen om uw stand te bezoeken tijdens de beurs.

Groter bereik

Als u uw deelname deelt via social media zult u een groter bereik hebben, zodat er meer potentiële bezoekers op af komen.

Wij denken graag mee

Wilt u graag iets met social media doen? Wij denken graag mee hoe we elkaar kunnen versterken om de beurs samen met u te promoten.

Scroll naar top