Evenementenhal Gorinchem – Franklinweg 2 4207 HZ Gorinchem

Smart Badge

HAAL EXTRA RENDEMENT UIT UW SMART BADGE READER

Maak waardevolle leads van uw bezoekers

Wat doet uw Smart Badge Reader?

De Smart Badge Reader(s) die u als exposant ontvangt tijdens uw deelname zijn bedoeld om de bezoekerservaring nog beter te maken. Met deze Smart Badge Readers kunnen bezoekers op eenvoudige wijze informatie verzamelen over uw organisatie, producten en wellicht zelfs vacatures. Het aantal Smart Badge Readers dat u ontvangt. De Smart Badge Reader verstuurt de informatie die u heeft geüpload in uw My Easyfairs profiel. Hiermee behoudt u zelf de regie over de informatie die u deelt met bezoekers.

Hoe werkt het?

Bezoekers kunnen met hun badge (die zij bij het betreden van de beursvloer ontvangen) uw badgelezer op de stand op eenvoudige wijze scannen. Hierdoor ontvangen zij uw product- en bedrijfsinformatie (die u heeft opgeladen via My Easyfairs) de dag na de beurs via e-mail.

Uw voordelen als exposant

Verspreid eenvoudig uw bedrijfsinformatie

Bezoekers die u niet heeft gesproken kunnen op simpele wijze uw product- en bedrijfsinformatie ontvangen via e-mail door simpelweg uw Badge Reader te scannen met de badge die ze bij binnenkomst ontvangen.

Reduceer kosten en verspilling

Dankzij digitale bedrijfsinformatie bespaart u op brochures, catalogi en printmateriaal. Dus minder (transport)kosten en minder kans dat uw bezoekers uw materiaal onderweg ‘verliezen’.

Stimuleer de bezoekerservaring

Bezoekers die uw badgelezer met hun badge scannen, ontvangen uw informatie digitaal. Die gegevens kunnen ze heel eenvoudig delen met hun collega’s en kennissen via e-mail of sociale media.

Meer contacten en mogelijkheden

Om optimaal leads te genereren kunt u het gebruik van uw Badge Reader combineren met de Visit Connect Tool. Hiermee bent u in de lead en scant u de Smart Badges van interessante bezoekers die u gesproken heeft tijdens uw deelname. In de app kunt u notities toevoegen en opmerkingen plaatsen zodat het opvolgen van gesprekken nog simpeler wordt. Stimuleer uw bezoekers daarnaast om uw Badge Reader te scannen zodat u ook informatie kunt uitwisselen met bezoekers die u niet heeft gesproken. U ontvangt de lijst van de bezoekers die de Smart Badge Reader(s) op uw stand hebben gescand.

Vereenvoudig uw opvolging na de beurs

Na de beurs ontvangt u een lijst van de bezoekers die uw bedrijfsinformatie digitaal verzamelden. Klaar met het tijdrovende ingeven van visitekaartjes of contactformulieren.

Hoe werkt de Smart Badge?

"Zeer toegankelijk voor bezoekers & eenvoudig in gebruik."

"Geweldig systeem om onze impact te meten."

"De mogelijkheid om extra contacten te leggen, zelfs als het druk is op de stand."

Wat moet u doen tijdens de beurs?

  1. Plaats de badgelezer op uw stand: in het gezichtsveld van uw bezoeker, goed bereikbaar en op de juiste hoogte om gemakkelijk te scannen. Advies nodig? We staan voor u klaar!
  2. De batterijen van de badgelezer gaan een hele beurs mee.
  3. Breng de badgelezer terug op het einde van de dag op de laatste beursdag.
  4. Na afloop van de beurs ontvangt u de lijst van de bezoekers die de badgelezer(s) op uw stand hebben gescand. U kunt die informatie ook opvragen via My Easyfairs.

N.B. De badgelezer die u huurt, blijft eigendom van Visit by GES. Niet teruggebrachte badgelezers worden in rekening gebracht t.w.v. € 500.

Scroll naar top